onsdag 9. februar 2011

Vintage udfordring 16





Den neste utfordringen hos Vintage udfordring var å lage en vintage bok. Jeg har fallt helt for disse bok-prosjektene, og vil selvfølgelig være med på denne. Selv om disse er ganske krevende å lage, og jeg river meg litt i håret underveis, er det utrolig gøy!

Dette ble mitt resultat. En bok som skal inneholde en overraskelse til mamma i anledning morsdagen. Laget med de flotte arkene fra TPC igjen, som jeg har forelsket meg helt i.

-Ark fra TPC
-Bånd og ribons fra TPC
-Metallhjørner fra Kort og Godt
-Hitchner fra Tim Holtz
-Bilde fra nettet stiftet på tag som er punchet med Doily lase fra MS
-Tissue tape fra Tim Holtz
-Grunge board fra Tim Holtz
-Hjemmelaget blonde-blomster med brads
-Roser fra WildorchidCrafts
-Perler og blonder og blondeserviett og perleswirls
-Gamle boksider

7 kommentarer:

  1. Wow... Så utrolig lekkert!
    Nydelige detaljer og pynt:) Og så flotte mønster ark. Liker alt her!
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  2. wauuuw rålækker bog, fyldt med lækre detaljer

    SvarSlett
  3. Din bog-æske er virkelig smuk, kan rigtig godt li at den ser så gammel ud. tak for at du har lyst at være med på min udfordring.
    KH Sanne

    SvarSlett
  4. Så flott bokeske!! Lekkert pyntet og stilig med den gamle looken!!

    Tusen takk for du deltar i Vintage utfordring!!

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. mums en lækker bog! Fed forside med næsten collageagtige stil.

    tak for at du deltager hos vintageudfordringen.

    SvarSlett
  6. Rå rå rå, og denne skal jeg lifte en dag..En dag om veldig veldig lenge.. Tar nok litt tid før jeg får selvtillitt nok til dette :-)

    SvarSlett