fredag 4. mars 2011

Vinner hos Our vintage affair :)

HURRA HURRA!!!! Idag ble jeg overrasket med at jeg var den heldige som ble valgt som vinner av Februar utfordringen hos Our vintage affair Utfordringen var å lage en boks med plass til fotografier. Bidraget mitt er boksen jeg har publisert i innlegget under :)

Ekstra gøy å vinne på en Vintage-konkurranse, da jeg synes stilen er utrolig spennende og fryktelig gøy å lage!!

Her ser du vinner anonseringen og bidraget mitt :)

Da er det endelig helg for min del. Har ingen planer annet enn å kose meg, og prøve meg på noen nye scrappe-prosjekter. God helg til alle :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer .Dette var fult fortjent, den boksen er jo bare et kunstverk. Ha en fortsatt super weekwnd.

    SvarSlett
  2. Gratulerer!
    Så velfortjent seier, boksen din er aldeles nydelig:)
    God helg, klem:)

    SvarSlett