lørdag 20. august 2011

Min ønskeliste..

Utfordringsbloggen Thats just so cute feirer at det allerede har gått 2 år siden den såg dagens lys. Gratulere så mye med dagen til Camilla og alle DT-medlemmene!!

I anledning feiringen ønsker de å se ønskelistene våre:) Og det er slettes ikke noe problem for min del, for listen er ALLTID lang. Kommer meg jo aldri til bunns, siden det hele tiden dukker opp nye ting jeg "trenger"....

Jaja.. her er iallefall et lite utdrag av mine ønsker :)

Hos Andrine og Marens Landhandleri må jeg ha:

Disse superkule håndlagede "knottene" fra Magic Monday med norsk tekst. Finnes i mange farger og tekster.


Kasse fra Tim Holtz til å pynte, blir såå stilig!



Hos Hjerteboden finner jeg:

VAGABOND!!!!!!!!! Hjelpes meg...bare MÅ ha...


Har også forelsket meg helt i Magnolia Doohickeys dies. Så mange flotte! Skal aller først ha de nye Vintage Keys :)


Også ostekluten da..Må virkelig investere, da jeg aldri har fått somlet meg, og må bruke gassbind hver gang..hehe..



Og produktene fra Prima da..jeg er målløs over alt det flotte de klarer å produsere.

Skal IALLEFALL ha produktene deignet av Ingvild Bolme!!! FANTASTISK!! Klarer nesten ikke vente til de er i handelen :))))


Også disse nydelige papirene da, fra serien Printery. Ja Takk sier jeg:)



Papirplaneten forhandler bl.a de superkule stemplene fra KennyK. Og jeg digger dem :)Har fått meg ett par, men trenger noen flere kjenner jeg..


Ja dette er litt av listen min. Kunne holdt på i det uendelige er jeg redd..spellbinders,blonder,swirls,tim holtz diez...men lommeboka har hengelås, som ikke åpnes så ofte. Men man har lov å ønske seg iallefall!

GRATULERE MED DAGEN Thats just so cute :)

5 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du har funnet frem. Er en del som en bare MÅ ha her ja :)
    Tusen takk for at du deler dine ønsker med oss. Og tusen takk for gratulasjonen :)

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. masse fristende her ja.
    takk for at du deler ønskene dine med oss.
    klem pia

    SvarSlett
  3. massa fina saker du önskar dig!!

    Printery papprena... Vem tillverkar dem? De var bara så läckra!! Du har en massa fint här inne, allt är så inspirerande!!

    SvarSlett
  4. Printery er høst-nyheter fra Prima :)

    SvarSlett
  5. Herlig ønskeliste, ganske så lik min :-)
    Gleder meg til å se deg på Grorudtreffet, lykke til i kampen om en cricut :-)

    SvarSlett