mandag 2. februar 2015

ATC Card

Ett Trykk feirer 10-årsjubileum! I den anledning har de satt i gang et ras av utfordringer. Dagens utfordring var å lage et ATC-kort, og det måtte jeg jo prøve meg på. For den som ikke vet hva ATC står for, betyr det Artist Trading Card. Som er minikort på 6,4 x 8,9cm, hvor tanken bak var å bytte bort med andre, og samle kort.

Da jeg startet med scrapping, var ikke ATC på "moten" lenger, så dette har jeg aldri prøvd meg på. Men tenkte jeg fikk sette sammen det jeg liker best. Et vintage.bilde,blonder,bokside og litt blomster. Og vips et lite mini gratulasjons-kort :)




Insprert av Trykkpressa til andre måter å bruke ATC-kortet på, festet jeg det på en mini papirpose med en tag oppi til å skrive en hlsen. Ett supert lite kort til en blomsterhilsen til en jubilant!










Deltar på:

Ett Trykk: #1 -ATC card

Nordsalten Hobbyklubb #110: til kvinnen


4 kommentarer:

  1. En sån ljuvligt vacker vintage-atc!
    Kram, Outi

    PS. Välkommen till min bloggcandy om du vill. Du hittar den här: http://pappersgalen.blogspot.se/2015/01/2015-blogoversary-candy-2015.html

    SvarSlett
  2. Nydelig ATC/ posekort! :D Veldig gjennomført og flott i stil.
    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb.
    -DT Solfrid-

    SvarSlett
  3. Så nydelig satt sammen, på så liten plass. ♥ Smart å kombinere med en liten papirpose og en tag.

    SvarSlett